Tuesday 6 December 2016

Testimoni..Toneplus pasif Income


Yazid Daud - Selangor
RM15,000 dalam 5 hari. Menaja hampir 200 orang direct sponsor dalam masa 2 minggu sahaja. Anda rasa Bisnes Simkad Tone Plus ini bagaimana?
 
Sha Muttalib - Penang
Dulu saya ego! tak nampak peluang yg hebat dlm toneplus sbab saya suka dengar cakap orang-orang yang negatif.

Sekarang setelah saya mencuba sendiri, baru saya faham tentang marketing plan Tone Plus. Web tpautoviral membuatkan akaun bank saya huru hara. 27 orang downline dalam masa 8 hari!!!!
 
Shahrizan Ismail - Johor
Mula² saya bukan ego, cuma saya dapat info yang salah tentang marketing plan Tone Plus ni. Lepas ada satu fenomena ramai yang mula tambah lagi paip income dengan Tone Plus, saya terus mengkaji hari tu jugak..
 
Semakin saya mengkaji, semakin saya jatuh cinta dengan plan marketing Bisnes Tone Plus ni. Sebabnya, saya nampak plan marketing mudah sangat difahami dan jalan kerjanya pun sangat mudah! Ditambah lagi dengan "Team Viral" ni semakin huru hara akaun bank kami..
 
Sebabnya.. "Dalam Komisen Ada Komisen" support group terbaik yang saya pernah saya dapat!!..
 
Tahniah TYD!! dan TEAM VIRAL!!


Saida Sadhana - Selangor
Alhamdulillah, bila sebut tone plus je sekarang ni minda saya asyik fikirkan royalti seumur hidup.
Dulu masa mula-mula tag line "Dalam Komisen Ada Komisen" saya pon kurang faham..
Kini sejak guna tone plus dan link affiliate di bawah bimbingan Tuan Yazid Daud boleh di katakan selang 2 hari ada sahaja komisen yang di bank in..

Ni baru betul-betul dalam komisen ada komisen. Nak tidur pon dah tak lena dah penangan #gelombangbiru ni.

Terima kasih TYD system Tone Plus dan di tambah dengan pelbagai jenis komisen dan bonus memang sangat-sangat awesome!

Abdul Latif - Selangor
Saya sangat bersyukur dapat mengenali BISNES TONE PLUS

Tak disangka-sangka selama 7 hari sy join, sy dapat habiskan 70 SIMKAD.

Saya sangat terkejut dengan sambutan di berikan, jadi saya harap anda semua juga berjaya dan Doakan ABDUL LATIFF BERJAYA :Gudluck guys

 
Aiman Chong - Kuala Lumpur
Alhamdulillah selepas saya sertai TONE PLUS ini dalam masa 1 hari saya sudah close 4 orang sekali gus, saya bersyukur kerana di dalam TONE PLUS ini ada TEAM TPAUTOVIRAL yang banyak membantu saya untuk closing customer,
Dengan adanya tools 15 BONUS PERCUMA begitu mudah sekali saya nak buat promosi di dalam TONE PLUS...
Kepada rakan-rakan di luar sana saya suggestkan anda buatlah bisnes TONE PLUS ini untuk masa hadapan anda.

Azli Ramli - Johor
Saya pernah join TP sebelum ni dan dah expired kerana tak dapat maklumat penuh dan kurang support.

Sekarang saya join baru dengan support dari Team Viral. Memang WoW supportnya.

Baru 5 hari dah 10 direct level 1 dan 9 lagi beratur nak daftar.

Ingat Tone Plus
Ingat Overriding

WOW..WOW..WOW..WOW

Shahril Azrie - Kuala Lumpur
"Dalam tawaran ada tawaran" yang buat saya tak keruan untuk terus join Tone Plus TPautoviral ni.
Kalau saya macam tu, itu juga yang terjadi pada bakal-bakal rakan niaga saya, Betul tak?
Seminggu ni banyak sangat close sale tanpa suara yang berjaya dan saya makin teruja nak share dan terus share dan terus share kelebihan TP + TPautoviral.
Suka Triple Bonus?
Suka 15 Bonus Percuma?
Suka Dalam Komisen Ada Komisen?
Suka dapat Royalti macam retis?
Maka anda terpaksa join team besar kami! 

Zuria Akma Mat Rani - Terengganu
"Tak kenal maka tak cinta" itu je saya boleh cakap.. anda buat anda dapat..

Ahamdulillah... dpt group support TEAM TPAUTOVIRAL yg betul2 awesome..Sblm join group TYD tajaan sy agak perlahan..2 bulan join alhamdulillah...syukur sangat2.

Terima kasih TYD kerana perkenalkan sistem ni pd kami..13% komisyen tiada had sudah dalam genggaman..

Zack - Selangor
Dgn adanya sistem yg terperinci oleh Sifu Yazid Daud kini saya boleh katakan perniagaan menjadi lebih mudah dan promosi saya kerlihatan seperti seorang profesional...
(Terpaksa menjadi Profesional)
Mudah : Daftar  + Ikut Sistem = Berjaya

Norhanif Jesuli - Selangor
TonePlus bisnes yang paling mudah. Modal pun rendah. Hanya perlu cari 4 orang pengguna, saya boleh menikmati komisen topup 13% secara infinity.
Semua orang pakai HP, semua orang pakai simkad. Jom bertukar kepada Tone Plus dan saya akan pastikan anda mendapat support team yang terbaik yang belum pernah anda rasa sebelum ini.

Hasan Haling -  Sabah
sebut jak pasal TP terus bengkak telinga.
itu dulu..
bila da kaji dan duduk semeja dengan top income dalam Tone Plus saya terus tak lena tidur.
siang malam ingatkan royalty.
ingat artis jak ada royalti ka.
penjual simkad TP pun ada royalti la.
#kipidap
#ainoaikenduit
 

 

No comments:

Post a Comment